مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 02:202023-07-15پزشكي

راه اندازی سه رشته جدید بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز 


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به راه اندازی سه رشته جدید در دانشکده بهداشت این دانشگاه، از پیگیری دریافت مجوز برای راه اندازی سه رشته دیگر در این دانشکده خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به راه اندازی سه رشته جدید در دانشکده بهداشت این دانشگاه، از پیگیری دریافت مجوز برای راه اندازی سه رشته دیگر در این دانشکده خبر داد.

دکتر شهنام عسکرپور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اضافه شدن رشته های جدید در دانشکده بهداشت، اظهار کرد: امسال برای دانشکده بهداشت سه رشته جدید تصویب شد و از سال تحصیلی جدید تدریس خواهد شد؛ رشته هایی که تاکنون مجوز دریافت کرده اند شامل کارشناسی بهداشت مدارس، دکترای بهداشت حرفه ای و کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی هستند.

وی ادامه داد: داوطلبان می توانند از سال تحصیلی 1403-1402 در این سه رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تحصیل کنند.

عسکرپور گفت: سه رشته دیگر نیز در روند دریافت مجوز برای راه اندازی هستند که درخواست آن ها به وزارت ارسال شده است و زیرساخت های لازم نیز وجود دارد و منتظر صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت هستیم.

وی افزود: رشته هایی که درخواست شده و در دست اقدام است شامل کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت محیط گرایش مدیریت کیفیت هوا، کارشناسی ارشد اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سه رشته جدید بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز 

راه اندازی سه رشته جدید بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز